Om att inte ta saker personligt...

När man är administratör på ett community,
så råkar man ut för diverse otrevliga människor,
som mår dåligt och istället för att ta itu med det
så väljer de att attackera främlingar.

En administratör som gett en en varning för olämpligt beteende,
är såklart ett öppet mål.

Men man får inte ta det personligt.
Men det är inte så lätt alla gånger..
Oftast blir man väldigt frestad att börja käfta tillbaka.
Och ibland blir man ledsen..
Eller en kombination.

Nu har en vän till mig öppnat en sida där vi har
uttryckliga regler om att sex-uttalanden öppet,
raggning eller annat liknande beteende inte är tillåtet.
Men det är såklart inte så lätt för många,
i synnerhet tjejer, som är vana vid att komma undan
med i stort sett vad som helst.

Fick tillfälle att testa min "gåshud" idag och låta det rinna av mig...
Och klarade det bra...

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0