Söt som socker?

Jag har lyckats med konststycket att bli sockerberoende.
Brukar passa mig noga för att bli det,
men denna gången har jag slarvat för mycket.
Det har blivit kakor och/eller choklad varje dag.
Förutom att det såklart sätter sig runt midjan,
så gör det att man blir sååååååå godissugen.

Till mitt "fösvar" så beror det nog mycket på att jag har varit väldigt röksugen sista tiden.
Och hyfsat studiestressad. Ingen bra kombination.
Röksugen kommer jag nog vara tills jag dör.
Så jag får se det positivt. Hellre fet än rökande.
 
Men jag måste sparka mig själv i häcken och fixa detta..
Gärna INNAN jag får diabetes.
 
 

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0